lördag 21 januari 2012

Dt-call!

This will be in swedish:

Jag lägger upp denna Dt ansökan här på min blogg, den ligger ute på flera forum men jag tänkte att jag lägger in den på min blogg här nu oxå de sista dagarna innan tiden går ut.
Kristinas scrapbooking söker nu 4 nya Dt tjejer!

Är du intresserad av en plats i vårat härliga Dt-gäng.
ALLA är välkomna att söka dock är det en liten fördel om du är en Lo´makerska eller tycker om att altra då vi är många korttjejer i vårt gäng.

Här kan du gå in och kika på Kristinas scrapbooking och även kika runt i bloggen om du vill veta mer om Kristinas.
http://kristinasscrapbookingblogg.se/

Du kan skicka ansökan till malin.ellegard@telia.com SENAST den 25 Januari.
Märk din ansökan med "Dt ansökan Kristinas".

Kravet är att du skall blogga på Kristinas scrapbooking blogg 1 gång i veckan med alster du skapat av material som du fått av kristinas.
Dessutom kommer vi ha en utmaning varje månad som vi kommer turas om att hålla i genom ett rulllande schema.

Vi ser gärna att du har en egen blogg och skicka gärna med länken till denna i din ansökan.
Skicka med minst 3 alster på dina arbeten som du tycker visar just din stil.
Skicka lagom stora bilder är ni snälla.
Välkommen med din ansökan!


Kram Malin

Inga kommentarer: